Všeobecné obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení a vysvětlení účelu všeobecných obchodních podmínek

1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1, § 1746 odst. 2 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník") vzájemná práva a povinnosti vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy o poskytování výuky anglického jazyka, překladatelství z nebo do anglického jazyka nebo překládání z nebo do anglického jazyka (dále jen "smlouva o poskytování služeb" nebo "smlouva"),  www.jazykovyservis-online.webnode.cz dále jen "webového rozhraní".

1.2 Proces uzavírání smlouvy je podrobně popsán v čl. 3 VOP. Tyto VOP jsou dokumentem, který je nedílnou součástí smlouvy.

1.3 VOP obsahují informace, které potřebujete mít k dispozici ještě před tím, než službu objednáte. Prosím, přečtěte si VOP pečlivě a v případě, že k nim budete mít připomínky či dotazy, kontaktujte mě ještě před objednáním služby. Kontakty naleznete v čl. 2. VOP. Tím, že si u mě službu objednáte e-mailem, telefonicky nebo přes objednávkový formulář, jehož odesláním mi dáváte signál, že jste VOP viděli, četli a souhlasíte s takovým průběhem obchodu a spolupráce, jaký zde popisuji.

1.4 Ve VOP máte k dispozici všechny podstatné informace. Pro rychlejší orientaci je tu obsah:

Obsah VOP:

1. Úvodní ustanovení a vysvětlení účelu všeobecných obchodních podmínek

2. Důležité pojmy (definice)

3. Objednávka a uzavření smlouvy

4. Cena služeb a zboží a způsoby platby

5. Dodací podmínky

6. Odstoupení od smlouvy

7. Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů

8. Práva z vadného plnění dodávky zboží

9. Doručování

10. Další práva a povinnosti stran

11. Závěrečná ustanovení

2. Důležité pojmy (definice)

2.1 DODAVATEL

Dodavatel: Petr Němčanský

IČ: 64487768

S místem podnikání: Sídliště Za Stadionem 1157/9, Kyjov 69701, Česká Republika

zapsaným v živnostenském rejstříku

Kontaktní telefon: +420 774 580 865

Adresa pro doručování elektronické pošty: p.nemcansky@seznam.cz

Kontakty pro online webovou komunikaci budou uvedeny v e-mailu potvrzení objednávky.

2.2 OBJEDNATEL služeb (dále jen zákazník). Zákazníkem je ten, kdo prostřednictvím webového rozhraní www.jazykovyservis-online.webnode.cz uzavře se mnou jako dodavatelem smlouvu o poskytování služeb a tím si objedná některou ze služeb. Zákazníkem může být fyzická osoba, podnikatel (podnikající fyzická osoba – OSVČ anebo právnická osoba, např. s.r.o. nebo akciová společnost) nebo spotřebitel.

2.3. Zákazník bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat dodavatele o jakékoliv změně v osobních údajích.

2.4 SPOTŘEBITEL. Spotřebitelem se podle zákona rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání. Pokud jste fyzická osoba a do objednávky uvedete IČO, budu mít zato, že smlouvu o poskytování služeb uzavíráte jako podnikatel, a ne jako spotřebitel.

2.5 SPOTŘEBITELSKÁ SMLOUVA. Je to smlouva o poskytování služeb, ve které jako objednatel vystupuje spotřebitel. Podle platných zákonů je spotřebitel více chráněn než objednatel, který není spotřebitelem. Současně má dodavatel i více povinností vůči spotřebiteli než vůči jinému objednateli a je povinen poskytnout spotřebiteli informace stanovené jak občanským zákoníkem, tak zákonem na ochranu spotřebitele. Je-li objednatelem jiná osoba než spotřebitel, neužijí se ta ustanovení VOP, která slouží výhradně pro ochranu spotřebitele.

2.6 SMLOUVA UZAVŘENÁ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM. Je to taková smlouva o poskytování služeb, která je uzavřena prostřednictvím PROSTŘEDKŮ KOMUNIKACE NA DÁLKU, tj. je uzavřena, aniž by se dodavatel a zákazník museli osobně potkat, protože ji uzavírají přes webové rozhraní nebo prostřednictvím mailové komunikace, telefonicky nebo s využitím obdobných komunikačních prostředků. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení a telefonní hovory) si hradíte sami a neliší se od běžné sazby účtované vaším operátorem, resp. poskytovatelem internetového připojení. Učiněním objednávky výslovně souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku.

3. Objednávka a uzavření smlouvy.

3.1 Zákazník objednává služby přes webové rozhraní na stránkách www.jazykovyservis-online.webnode.cz odesláním vyplněného objednávkového formuláře, e-mailem nebo telefonicky na kontakty uvedené v sekci 2.1. těchto VOP.

3.2 POPIS SLUŽEB. Na webovém rozhraní je uveden podrobný popis nabízených služeb včetně uvedení toho, co obsahují, komu jsou určeny, co zákazníkovi mohou přinést a v jakém formátu jsou poskytovány, případně, zda jsou pro jejich efektivní používání a absolvování nutné ještě nějaké další podmínky, například internetové připojení. Veškeré prezentace uvedené na webovém rozhraní jsou informativního charakteru.

3.3 REZERVACE A OBJEDNÁNÍ SLUŽEB.

3.3.1. Pro rezervaci a objednání služby použijte Objednávkový formulář, (dále jen formulář), ve formuláři vyplňte své celé jméno, email, popište službu, kterou si objednáváte a před odesláním objednávky si přečtěte Nařízení o ochraně osobních údajů a tyto Všeobecné obchodní podmínky. Odesláním formuláře vyjadřujete souhlas se Zpracováním osobních údajů a s Všeobecnými obchodními podmínkami.

Před odesláním formuláře vám je umožněno zkontrolovat a měnit údaje vložené do formuláře a případně ještě opravit vzniklé chyby a nesrovnalosti. Rezervaci služby odešlete kliknutím na tlačítko "Odeslat."

Potvrzení o obdržení rezervace nebo objednávky (dále jen objednávky) vám zašlu na vámi uvedený e-mail do 24 hodin. Do okamžiku, než je vám doručeno potvrzení o přijetí vaší objednávky, je možné telefonicky nebo mailem (na adresu uvedenou v čl. 2 VOP) objednávku zrušit. Po doručení potvrzení o přijetí objednávky na vaši elektronickou adresu uvedenou v objednávce budete vyzváni k platbě služby, viz. bod 4.

V pochybnostech vás mohu kontaktovat za účelem ověření pravosti objednávky a s žádostí o doplnění kontaktních údajů. Nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, má se zato, že objednávka vůbec nebyla podána a takovou objednávkou se nadále nezabývám.

3.4 Smlouva o poskytování služeb je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností dodavatele a zákazníka ze smlouvy vyplývající.

3.5 Smlouva se uzavírá v českém jazyce. Smlouva se uzavírá v elektronické podobě, tvoří ji vaše objednávka, její přijetí z mé strany a tyto VOP. Smlouvu archivuji v elektronické podobě, není přístupná.

4. Cena služeb a způsoby platby

4.1 CENA SLUŽEB. Na webovém rozhraní je vždy uvedena aktuálně platná cena jednotlivých služeb. Cena je platná po celou dobu, kdy je na webovém rozhraní uvedena. Pokud je uvedena akční cena, je spolu s tím uvedeno i za jakých podmínek a do jaké doby akční cena platí.

4.2 U služeb nevznikají žádné náklady na dopravu a ani další náklady spojené s jejím dodáním. Cena uvedená u každé ze služeb na webovém rozhraní je proto již konečnou cenou.

4.3 Sjednanou kupní cenou je cena uvedená u služby a zboží v okamžiku odeslání vaší objednávky. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na webovém rozhraní (tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání ceny) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání smlouvy, pak nejsem povinen vám za takovou zjevně chybnou cenu službu dodat, a to ani v případě, že došlo k automatickému potvrzení o přijetí objednávky. V případě, že by již došlo z vaší strany i k úhradě této zjevně chybné ceny, jsem oprávněn od smlouvy o poskytování služeb odstoupit. Dojde-li ke změně kupní ceny v době mezi odesláním vaší objednávky a jejím potvrzením z mé strany, platí kupní cena platná v okamžiku odeslání objednávky, nedojde-li mezi námi k jiné výslovné dohodě.

4.5 Cenu služeb dle kupní smlouvy může zákazník uhradit následujícími způsoby, pokud jsou tyto možnosti na objednávkovém formuláři uvedeny:

  • bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č. 6339932349/0800 , vedený u České spořitelny

4.5.2 V případě bezhotovostní platby je závazek zákazníka uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet dodavatele. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření smlouvy.

4.5.3 V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje zákazník podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.

4.6 Dodavatel nepožaduje od zákazníka předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu, pokud tak není uvedeno v popisu služby. Zálohou se v takovém případě myslí rezervační poplatek ve výši stanové v popisu poskytované služby. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.

O přijetí platby vám vystavím doklad o přijaté platbě do 3 pracovních dnů od přijetí platby.

4.8 ÚROK Z PRODLENÍ. V případě prodlení objednatele s placením peněžitých pohledávek vzniká dodavateli nárok na úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení.

5. Dodací podmínky

5.1 ZPŮSOB DODÁNÍ SLUŽBY. Způsob dodání služby je určen charakterem služby a vždy v přiměřené míře a v předem dohodnutém rozsahu mezi zákazníkem a dodavatelem prostřednictvím objednávkového formuláře, telefonické, e-mailové nebo osobní komunikace před dodáním služby. Způsob dodání služby může probíhat buď osobně, přes webové nebo telefonické rozhraní. Na podrobnostech dodání služby se dodavatel se zákazníkem vždy před dodáním služby dohodnou a o podmínkách týkajících se technického, programového nebo jiného vybavení, nebo dodržení jiných podmínek bude vždy dodavatel zákazníka informovat. Nebude-li zákazník se způsobem dodání služby, kterou dodavatel nabídne, souhlasit, může zákazník před dodáním služby od smlouvy odstoupit bez nutnosti náhrady ceny za službu. Dodání služby zákazníkovi se pak neuskuteční a smlouva o poskytování služeb zaniká.

5.1.1 DODACÍ LHŮTA SLUŽEB. Dodací lhůta služeb se řídí termínem sjednaným před dodáním služby mezi zákazníkem a dodavatelem.

5.1.2 Dohodnou-li se dodavatel a zákazník na opakovaném nebo pravidelném dodávání služby, mohou obě z těchto stran termín následujícího dodání služby v řadě měnit, avšak pouze s minimálním předstihem 48 hodin před sjednaným termínem dodání služby. Nový termín dodání služby si strany smlouvy dohodnou telefonicky, e-mailem nebo osobně.

5.1.3 ÚHRADA V PŘÍPADĚ NEPŘÍTOMNOSTI. Znemožní-li zákazník dodavateli dodání služby v dohodnutém termínu svou nepřítomností v dohodnutém čase a na dohodnutém místě v případě osobního dodání služby nebo nepřipojením se přes online webové nebo telefonické rozhraní v případě online nebo telefonického způsobu dodání služby prostřednictvím kontaktů dodavatele uvedených v článku 2.1, je zákazník povinen uhradit dodavateli 100% kupní ceny, jakoby dodání služby proběhlo, nedohodne-li si s dodavatelem nový termín dodání služby nejméně 24 hodin před dohodnutým termínem dodání služby.

6. Odstoupení od smlouvy

6.1 Odstoupení od smlouvy o poskytování služeb

6.1.1 Odstoupit od smlouvy o poskytování služeb může zákazník tehdy, není-li mu dodavatel schopen nabídnout termín dodání služby, na kterém se zákazník s dodavatelem dohodnou.

6.1.2 Zákazník může od smlouvy o poskytování služeb odstoupit také bez udání důvodu ve lhůtě delší než 24 HODIN PŘED TERMÍNEM PLNĚNÍ SLUŽBY. V takovém případě informuje dodavatele na adresu p.nemcansky@seznam.cz . V informaci uvede, že odstupuje od smlouvy ve lhůtě delší než 24 hodin před sjednaným termínem dodání služby.

Pokud zákazník odstoupí od smlouvy o poskytování služeb ve lhůtě kratší než 24 hodin před dohodnutým termínem dodání služby, vzniká zákazníkovi povinnost kupní cenu dodavateli uhradit v plné výši, v případě lekcí anglického jazyka za cenu první hodiny ceny služby.

6.1.3. Dodavatel může od smlouvy o poskytování služeb kdykoliv i částečně odstoupit, zejména pokud se akce nekoná, a to odstoupením zaslaným na adresu zákazníka. V případě, že dojde k odstoupení od smlouvy o poskytování služeb podle předchozí věty, vrátí dodavatel zákazníkovi uhrazenou cenu nebo část ceny, který byla dodavateli uhrazena.

6.1.4. Dodavatel může od smlouvy o poskytování služeb kdykoliv odstoupit také v případě, že zákazník poruší povinnost vyplývající ze smlouvy o poskytování služeb či poruší obecně závazné právní předpisy. V takovém případě nevzniká objednateli nárok na vrácení uhrazené odměny.

6.1.5. V případě, kdy je zákazník spotřebitelem, platí také ustanovení čl. 6.1.6. až čl. 6.1.8. VOP.

6.1.6 Zákazník svá práva vyplývající z odpovědnosti dodavatele za vady plnění uplatňuje u dodavatele písemně elektronickou poštou na kontaktní adrese p.nemcansky@seznam.cz

6.1.7 Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje dodavatel prostřednictvím elektronické adresy p.nemcansky@seznam.cz . Informaci o vyřízení stížnosti zákazníka zašle dodavatel na elektronickou adresu objednatele.

6.1.8 Zákazník, který je spotřebitelem, bere na vědomí, že nemůže odstoupit od takové smlouvy o poskytování služeb, jež byla splněna s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.

6.1.9 Nejde-li o případ uvedený v čl. 6.8 VOP či o jiný případ, kdy nelze od smlouvy odstoupit, je zákazník, který je spotřebitelem, v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku oprávněn od smlouvy o poskytování služeb odstoupit, a to ve lhůtě čtrnácti dnů od jejího uzavření. Odstoupení od smlouvy učiní zákazník písemně na adrese p.nemcansky@seznam.cz . Odstoupí-li zákazník od smlouvy podle tohoto ustanovení je zákazník povinen uhradit dodavateli poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté dodavatelem do okamžiku odstoupení od smlouvy.

7. Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů

7.1 Máte-li k uzavřené smlouvě o poskytování služeb jejímu plnění či mojí činnosti nějakou stížnost, kontaktujte mě prosím na adrese uvedené v čl. 2 VOP nebo na elektronické adrese p.nemcansky@seznam.cz

7.2 Podnikám na základě živnostenského oprávnění, kontrolním orgánem je příslušný živnostenský úřad, dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů provádí Česká obchodní inspekce. Dodržování předpisů o ochraně osobních údajů dozoruje Úřad pro ochranu osobních údajů. I na tyto orgány se můžete obrátit se svými stížnostmi.


8. Doručování

8.1 Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.

8.2 Zákazník doručuje dodavateli korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Dodavatel doručuje zákazníkovi korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.

9. Další práva a povinnosti stran

9.1 U všech materiálů poskytnutých na kurzu a uvedených na webu www.jazykovyservis-online.webnode.cz patří autorská práva výhradně dodavateli. Tyto materiály nesmí být reprodukovány nebo předávány nikomu bez předešlého písemného souhlasu dodavatele.

10. Závěrečná ustanovení

11.1. Jako mému zákazníkovi vám také mohu v souladu se zákonem zasílat e-mailové novinky, které by vás mohly zajímat, týkající se dalších služeb. Prosím, pokud tyto novinky dostávat nechcete, odhlaste se kliknutím na odkaz "Odhlásit z odběru novinek" v dolní části Novinek zaslaných prostřednictvím e-mailové komunikace.

11.2 Ochrana osobních údajů je řešena samostatným dokumentem, který naleznete na webovém rozhraní.

11.3 Vezměte prosím na vědomí, že jsem oprávněn tyto VOP jednostranně měnit, pro zákazníka však vždy platí text obchodních podmínek účinný v okamžiku odeslání objednávky.

11.4 Tyto VOP jsou účinné od 25.5.2023

Vložte svůj text...

Ozvěte se mi

Telefon: + 420 774 580 865

E-mail: p.nemcansky@seznam.cz

Lektor, překladatel a tlumočník: Petr Němčanský

IČ: 64487768

Objednejte si výuku online, překlad nebo tlumočení

Objednávkový formulář

Odesláním objednávkového formuláře vyjadřujete výslovný souhlas s VOP a GDPR. Proto si je prosím před odesláním přečtěte.

Obrázky poskytl Pexels

Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky